0
سنگبری معنوی
تولید کننده وصادر کننده برتر سنگ گرانیت مروارید مشهد

به لطف فراگیر شدن صنعت کاشی و سرامیک و ورود شرکت های نوین به این صنعت و ایجاد رقابت سالم و قیمت های رقابتی،قیمت سرامیک ها با توجه به جنس ان در یک رنج منطقی و معقول ایستاده است که اکنون بایستی برای انتخاب به طرح و جنس و شرکت تولید کننده و ویزگی هایی مانند رکتی فای(کالیبره) و رستیک بودن ان در صورت نیاز توجه کرد.

 از مزایای قیمت رقابتی می توان به پوشش دادن طیف وسیعی از نیاز های متقایان با توان های مالی مختلف را نام برد،به همین دلیل سرامیک ها گوی رقابت را از سایر پوشش های کف ربوده است و اکنون بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته است.

 طراحان داخلی همیشه به دنبال متریال هایی هستند که متناسب خواسته های مشتری باشد،با توان مالی او همخوانی داشته باشد،متناسب فضای مورد کاربرد باشد و در عین حال نظافت راحت و بهداشتی داشته باشد که سرامیک های کف به نحو احسن این خواسته ها را براورده میکند.

از ویژگی های سرامیک کف که توجه طراحان را جلب میکند:

1-وجود دو سطح براق و مات است که دست طراح را برای استفاده در فضا های مختلف باز میگذارد:

 سطح براق در صورت وجود نور کافی و یا نور پردازی مجموعه زیبایی فضا را دو چندان میکند و حس لوکس بودن را به مخاطب القا میکند که در صورت نیاز میتوان با صرف هزینه بیشتر از سرامیک های پولیش و نانو پولیش که براقیت بیشتری دارند استفاده کرد.

دیزاین ایواز 60 پولیشی 375x375

سطح مات برای فضاهایی با رفت و امد زیاد مانند مجتمع های تجاری و یا مجموعه های مالی مناسب است که نیاز به مراقبت و نظافت کم تری دارد.

Wood Effect Floor Tiles Atelier Grey

 2-وجود طیف رنگی وسیع با زمینه های بسیار متنوع که اگر در صورتی شخصی به دنبال سرامیک باشد،به طور حتم سرامیک مورد علاقه خود را پیدا خواهد کرد.

3-کاهش وزن مرده ساختمان و صرفه جویی قابل توجه در پروژه

4-استفاده در فضا های بیرونی ساختمان با توجه به ورود سرامیک های پرسلانی و گرانیتی که طراحان میتوانند بدون دغدغه از پوسته شدن ترکیدگی از انها استفاده کنند.

5-وجود سرامیک های طرح سنگ که در حال حاضر بسیار طبیعی جلوه میکنند و در مواردی بعضی شرکت ها با تلرانس رنگ و طرح انها را عرضه میکنند ،که از مزایای این نوع از سرامیک ها میتوان به عدم تاثیر مرور زمان در انها اشاره کرد.

ADONIS

6-در دسترس بودن سرامیکها و تهیه و نصب اسان ان از دیگر مزایایی است که توجه طراحان را جلب میکند.