0
سنگبری معنوی
تولید کننده وصادر کننده برتر سنگ گرانیت مروارید مشهد
مزایای استفاده نمای سنگ طبیعی

امروزه این موضوع اهمیت دارد که بتوانیم خانه ای همگام با محیط زیست پیرامون خود بسازیم و خانه های همگام با محیط زیست یا به اصطلاح خانه سبز یا (green house)ایجاد کنیم. اگر می خواهید این کار را انجام دهید، نمای سنگ طبیعی یکی از راهکار های علمی وعملی و طبیعی برای زیبایی خانه شماست.

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و به لطف سیستم های جدید و نوآورانه شاهد حضور دوسبک کار هم سنتی و هم جدید درهمه حوزه های صنایع ساختمانی هستیم که بهره گیری و کارکرد ترکیبی آنها در پروژه ها چشم نوازی و زیبایی منحصر به فردی را به ارمغان می آورد

مزایا و زیبایی در اثر استفاده از سنگ طبیعی در فضای باز برای ما تضمین شده است، چرا که نیاکان ما از سال ها پیش از سنگ طبیعی برای نمای ساختمان های خود استفاده می کردند تضمین شده است. به عنوان مثال سال های سال است که همه ی افرادی از تخت جمشید بازدید می کنند، بدون در نظر گرفتن این موضوع که اهل کجا هستند، در زیبایی و منحصر بودن این بنا غرق می شوند.

 

مزایای مقاومتی سنگ طبیعی برای نمای ساختمان

سنگ طبیعی در برابر آتش سوزی مقاوم است احتیاج به نگهداری و تعمیرات ندارد و از طرفی درصورتیکه درهنگام نصب استادان نصاب دقت و حوصله کافی بخرج دهند ماندگاری آنها قابل مقایسه با دیگر مواد ساختمانی برای نما نیست و برای براق کردن و زیبا سازی آنها هر روزه پیشنهادات و محصولات جدیدی به بازار عرضه می گردد که هم مقاومت آنها را فزایش داده و هم سبب ترمیم مجدد آنها می گردد. 

 

عایق بودن سنگ طبیعی در نمای ساختمان

سنگ طبیعی با محیط زیست هماهنگ است و به عنوان عایق حرارتی عمل می کند، پس از مزایای آن می توان به جلوگیری ازاتلاف انرژی در ساختمان هم اشاره کرد. شیوه و نحوه کار بدین صورت است که نمای سنگ با بوجود آمدن تنش حرارتی با آنها مقابله می کند یا به عبارتی دیگر در طول روز با جذب انرژی خورشید ازانتقال مستقیم آن به داخل ساختمان می کاهد و همچنین که در شب هوا سرد می شود دیرتر این سرمارابه داخل انتقال می دهد.

 

استفاده از سنگ طبیعی در نمای ساختمان و صرفه ی اقتصادی

درگام بعدی هنگام واگذاری خانه و فروش آن بسیاری از خریداران برداشت و تصورشان این است که نمای سنگ طبیعی بسیار گرانتر از بقیه مواد و مصالح است درحالی که شما می توانید با قیمت مناسب و استفاده از سنگ گرانیت مروارید مشهد هم در هزینه های ساختمان خود صرفه جویی نمایید و هم از سنگی بادوام و زیبا بهره ببرید بنابراین استفاده از سنگ طبیعی در ارزش گذاری ساختمان تاثیر قابل توجهی دارد.
درصورتیکه بدنبال کاهش قیمت تمام شده ساختمان خود هستید

سنگ گرانیت مروارید بهترین و محبوب ترین سنگ ساختمانی است که هم از لحاظ اقتصادی بصرفه است هم از لحاظ فنی مشخصات قابل قبولی دارد  ظرافت و کیفیت و ماندگاری آیتم هایی است که در جایگاه بعدی قرار می گیرد.