0
سنگبری معنوی
تولید کننده وصادر کننده برتر سنگ گرانیت مروارید مشهد
جدول سنگ گرانیتی

یکی از بهترین موارد استفاده برای جدول در پیاده رو ها،باغچه ها، و راه رو آب خیابان ها سنگ است.چرا که سنگ های طبیعی جلوه ای نو و جدید به محیط مورد نظر شما خواهند داد و از طرفی عمر مفید جدول های سنگی با جدول های بتونی اصلا قابل مقابسه نیست و جدول های بتونی ممکن است که بعد از چند سال زیبایی خود را از دست دهند و نتواند آن جلوه و تمیزی روز اول را داشته باشند، ولی در عوض استفاده از سنگ طبیعی به شما کمک می کنند که دوام بالا و زیبایی را با هم داشته باشید.

جدول سنگی

جدول سنگی یکی از پرفروش ترین محصولات معنوی است که ضمن حفظ دوام بالا در زیبایی بی نظیری تولید گردیده است. در ادامه به بررسی مزایای استفاده ازجدول سنگی می پردازیم:

مزایای استفاده از جدول سنگی

  • استفاده از جدول های سنگ دوام و زیبایی و کیفیت بالاتری به شما می دهد.
  • همانطور که در بالا گفتیم عمر مفید جدول سنگی بسیار بالاتر از جدول های بتنی است.
  • جداول سنگی نیازی به رنگ آمیزی نخواهند داشت.
  • علاوه بر ایجاد یک حاشیه برای زمین ها بنا ها می توان از جدول های سنگی برای استفاده در زیبا سازی استفاده کرد و مانند جدول های بتنی ظاهر بدی ندارند.
  • ازآنجایی که سنگ های طبیعی نسبت به جدول های بتنی برای طبیعت مضر نیستند و از مصالح خاصی در آنها استفاده نشده اند، هیچ آسیبی به محیط زیست نمی رسانند.از طرفی حتی در صورت تخریب جدول می توان از کوچکترین قطعه سنگ برای تزئین استفاده کرد.

 سنگ جدول گرانیت مشهد

چرا جدول سنگ گرانیتی؟

سنگ گرانیتی با استحکام بالا و دوام بالایی که دارد، یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده به عنوان جدول است. همانطور که در مطلب سنگ گرانیت چیست؟ توضیح داده بودیم، سنگ گرانیت در برابر سرما، گرما و سایش و فشا مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در فضای باز است. 

چرا سنگ گرانیت مروارید مشهد؟

گرانیت مروارید مشهد یکی از بهترین گزینه های برای استفاده به عنوان جدول سنگی است، در ادامه به بررسی دلایل این موضوع می پردازیم:

  • قیمت گرانیت مروارید مشهد نسبت به سایر گرانیت ها پایین می باشد ولی ماندگاری و دوام آن مانند سایر سنگ ها گرانیت است، از طرفی از آنجا که برای جدول به سنگ گرانیت یک تکه و بزرگ نیاز دارید، باید سنگ مورد نظر خود را طوری انتخاب کنید که قیمت آن مناسب و حساب شده برای شما محاسبه شود.
  • طرح و رنگ گرانتیت مروارید مشهد به گونه ای است که با برش دادن بهم نمی خورد. دلیل این موضوع این است که طرح سنگ گرانیت مروارید مشهد گل پنبه ای ریز است و به زبان ساده طرح روی این سنگ به شکلی است که در زمان برشکاری از زیبایی ظاهر آن کم نمی شود و همیشه و در همه اندازه دارای طرح گرم و دلنشین و ساده است.
  • مزیت بعدی مربوط به سنگ گرانیت مروارید مشهد تولید شده توسط سنگبری معنوی است؛ زمانی که شما سنگ جدول مورد نظر خود را از سنگبری معنوی خریداری می کنید، این امکان را دارید که ابعاد جدول را خودتان مشخص کنید تا برشکاری بسته به سلیقه شما انجام شود.

جدول سنگی گرانیت

قیمت جدول سنگی نسبت به جدول بتنی

شاید با خود بگویید جدول سنگی دارای قیمتی تا 2 برابر جدول است، ولی باید در نظر داشته باشید که عمر سنگ حداقل 20 برابر بتن است و همچنین استفاده از سنگ باعث می شود که شما لوکس تر و بهتر به نظر برسید.

سنگ جدول

سنگ جدول توسط گروه صنعتی معنوی در ابعاد متفاوتی تولید می گردد. سنگ جدول از آنجاکه ممکن است بسته به مساحت  مکان در ابعاد نامشخصی نیاز باشد از این رو سنگبری معنوی آنرا در اندازه های متفاوت تهیه کرده استو در ادامه به بررسی ابعاد سنگ جدول می پردازیم. 

Pearl granite table stone

ابعاد معمول جدول سنگی

جدول های سنگی معمولا در ابعاد زیر استفاده می شوند، ولی شما می توانید با استفاده از خدمات سنگبری معنوی و خرید سنگ گرانیت مروارید مشهد یک فضای زیبا و درست برای خود آماده کنید و با استفاده از آن خاص ترین جدول بندی را برای خود داشته باشید.

 تمام مقادیر زیر بر اساس سانتی متر می باشد.

طول: 50 عرض : 30 قطر : 10

طول: 50 عرض : 30 قطر : 8

طول: 50 عرض : 30 قطر : 6

طول: 70 عرض : 30 قطر : 15

طول: 70 عرض : 30 قطر : 20