0
سنگبری معنوی
تولید کننده وصادر کننده برتر سنگ گرانیت مروارید مشهد
استفاده از سنگ  در معماری

سنگ در معماری

در دنیای معماری و زیبا شناسی در میان تمام عواملی که در فروش ساختمان تاثیر دارند نقطه عطف فروش هر ساختمان که منجر به افزایش زیبایی و منحصر به فرد شدن ساختمان میگردد سنگ ساختمانی  است. سنگهای طبیعی که از زمین استخراج می شوند دارای شاخصه ها و ویژگی های منحصر به فردی هستند که ویژگی آنها، رده بندی آنها،  نحوه قرار گیری هرکدام از سنگریزه ها و متریال درکناریکدیگر نقش زیبا و منحصر به فردی بوجود می آورد.
این استخراج که نتیجه فرایند پیچیده زمین شناسی است اطلاعات بی نظیری را دراختیار ما قرار می دهد و نکته جالب توجه در صنعن سنگ ساختمانی این موضوع است که هیچ دو سنگ طبیعی شبیه هم نیستند البته این داستان که تشابه در رفتارآنها یکی است، ولی تشابه در شکل و رنگ مانند اثر انگشت هرشخص منحصر به فرد است که درگرانیتها و خصوصا سنگ گرانیت مروارید مشهد این تنوع رنگ و به اصطلاح بازی رنگ کمتر است.

انتخاب سنگ برای معماری ساختمان:

انتخاب بهترین سنگ ساختمانی برای یک پروژه بسیار مهم و حائض اهمیت است به همین دلیل برای کمک یه انتخاب بهترین سنگ گرانیت مراحل مختلفی وجود دارد که به بررسی آنها می پردازیم:

1-ابتدا اطمینان حاصل کنیم که تمامی نمونه های موجود از لحاظ تیپ رنگ نوع برش (بی موج -موجدار )بودن باهم مشابه هستند.

2 -هیچگاه از روی یک نمونه کوچه بریده شده سنگ مورد نیاز خود راخریداری ننمائیم این موضوع از سردرگمی دراینده به شدت می کاهد ولی در نهایت باید به این نکته توجه داشته باشیم این سنگ یک محصول طبیعی است و بازی  دررنگ طرح و نقش آن موضوعی کاملا طبیعی است ولی می توان با قرار دادن قطعات مشابه تر به هم به زیبایی آن افزود.

3-پس از بررسی رنگ سنگ در متراژمورد نیاز از صحت موجود بودن آن اطمینان حاصل کنیم زیرا یافتن سنگ با نمونه مشابه کارشده کاری سخت و غیر ممکن است.

4-از مشاورین متخصص به صورت مستقل و مجزا استفاده کنیم. شما می توانید جهت مشاوره رایگان با مشاوران ما درتماس باشید 09155284095

5- آخرین مرحله ارزیابی مشخصات فنی محصول است تست های مختلفی وجود دارد که مقاومت کششی و خمشی وبرشی سنگهای ساختمانی رامحاسبه می نماید درست است سنگ ساختمانی ماده ای ایده آل برای طیف وسیعی از ساختمان هاست اما انتخاب سنگ مناسب جهت استفاده درساختمان اهمیت ویژه و منحصر به فردی دارد .

 

-------------------------------------------------------------------------------

سنگبری معنوی پیشرو و همگام در صنعت سنگ شرق کشور

تولید کننده انحصاری سنگ گرانیت (گرانیت مروارید - سنگ گرانیت مروارید مشهد -سنگ گرانیت نهبندان -سنگ گرانیت نطنز -سنگ گرانیت سبز دانه اناری بیرجند)

با آسودگی خاطر با ما مشورت کنید :09155284095-05152524773