0
سنگبری معنوی
تولید کننده وصادر کننده برتر سنگ گرانیت مروارید مشهد
فروش اینترنتی سنگ ساختمانی

ما به عنوان یکی از فروشگاه های تخصصی سنگ ساختمانی در ایران می بینیم که هنوز این موضوع که فروش اینترنتی سنگ ساختمان می تواند به راحتی به شما در خرید سنگ کمک کنند هنوز اطلاعات و آگاهی لازم نیست، به همین صورت در این مقاله از سنگبری معنوی قصد داریم نحوه سفارش اینترنتی و فروش سنگ ساختمانی را برای شما بازگو کنیم و یک آموزش تصویری در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم تا این موضوع که چگونه سنگ ساختمانی را به صورت اینترنتی به فروش می رسد.

 

نحوه فروش اینترنتی سنگ ساختمانی

در ادامه روند خرید سنگ یا بهتر است بگوییم روند فروش سنگ سایت سنگبری معنوی را با هم مرور می کنیم. در نظر داشته باشید که فرض ما در توضیحات زیر این است که شما وارد سایت می شوید و قصد خرید سنگ به صورت اینترنتی را دارید.

 

قدم اول، ورود به سایت: در این مرحله شما روی گزینه "فروشگاه" که با دایره قرمز نشان داده شده است کلیک می کنید تا وارد محیط فروشگاه سنگ ساختمانی آنلاین سنگبری معنوی شوید:

 فروش سنگ آنلاین

قدم دوم، آشنایی با فضای فروشگاه اینترنتی سنگ ساختمانی: در این قسمت شما می توانید دسته بندی محصولات را از سمت منوی سمت راست مورد نظر خود انتخاب کنید و در کادر اصلی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید، در این قسمت شما می تواند قیمت، ابعاد، نوع و درجه بندی کیفی سنگ را ببینید.

 خرید آنلاین سنگ ساختمانی

قدم سوم، انتخاب نوع و تعداد محصول: در این قسمت شما روی محصول مورد نظر خود در لیست بالا کلیک کرده و وارد صفحه زیر می شوید. شما از طریق این صفحه می توانید مشخصات فنی سنگ مورد نظر ببینید (در پایین صفحه) همچنین برای خرید سنگ شما کافیست با استفاده از علامت ها (+) و (-) مشخص شده تعداد سنگ های مورد نیاز خود را با توجه به متراژی که نیاز دارید و انتخاب کنید. در ادامه برای ادامه روند خرید می توانید روی گزینه (خرید) کلیک کنید.

 خرید سنگ ساختمانی اینترنتی

قدم چهارم، تکمیل خرید: در این قسمت منوی زیر برای شما نمایش داده می شود و شما دو راه پیش رو دارید: راه اول اینکه به خرید کردن ادامه دهید و سایر محصولات مورد نیاز خود را طبق همین روالی که گفتیم خریداری کنید.
راه دوم شما هم این است که گزینه اقدام برای پرداخت را انتخاب کنید.

 خرید آنلاین سنگ

قدم پنجم، اطمینان از صحیح بودن اطلاعات: در این قسمت شما باید مطمئن شوید که محصولات خود را به درستی انتخاب کرده اید یا خیر و همچنین می توانید جمع کل مبلغ مورد نظر خود را مشاهده کنید و در صورت درست بودن و مورد تایید بودن همه موارد روی گزینه (بعدی) کلیک کنید.

 فروش آنلاین سنگ

مرحله ششم، ورود به سایت یا ثبت نام: در این مرحله شما از بین دو گزینه پیش رو یکی را انتخاب می کنید به این صورت که اگر قبلا از خدمات ما استفاده کرده اید و در سایت ثبت نام کرده اید گزینه ورود را انتخاب می کنید و در صورتی که اولین دفعه است که از خدمات ما استفاده می کنید، باید روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

 خرید و فروش سنگ آنلاین

مرحله هفتم، ثبت نام: در این مرحله بسیار ساده، شما ابتدا ایمیل خود را در کادر مشخص شده در تصویر زیر وارد می کنید و بعد از کلمه عبور مورد نظر خود را انتخاب کرده و در کادر پایین قسمت ایمیل وارد می کنید و گزینه ثبت را انتخاب می کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

ثبت نام سایت فروشگاه سنگ ساختمانی 

مرحله هشتم، وارد کردن مشخصات و آدرس: در این قسمت شما عنوان های مختلفی می بینید که در مقابل هر کدام از آنها باید مشخصات خود را وارد کنید. به یاد داشته باشید مواردی که با علامت * مشخص شده اند را حتما باید وارد کنید و در پایان بعد از اینکه همه اطلاعات خود را وارد کردید گزینه ذخیره را انتخاب کنید.

 خریداری سنگ اینترنتی

مرحله نهم، تایید آدرس و تایید نهایی: شما در این مرحله آدرس صورت حساب و آدرسی که محصولات به آن ارسال می شوند را تایید می کنید و در صورتی که هیچ مشکلی نداشتند گزینه بعدی در پایین صفحه را انتخاب کنید.

 حمل و نقل اینترنتی سنگ ساختمانی

مرحله آخر، پرداخت: در این قسمت شما راه مورد نظر خود را برای پرداخت هزینه ها انتخاب می کنید. شما در سنگبری معنوی می توانید هزینه های خود را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی پرداخت کنید و یا مبلغ مورد نظر خود را برای ما کارت به کارت کنید و سپس با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا مشاوران ما در سنگبری معنوی شما را راهنمایی کنند. وقتی شما در این مرحله به عنوان مثال گزینه پرداخت اینترنتی را انتخاب می کنید، بعد از آن باید گزینه پایان را انتخاب کنید تا مراحل خرید شما به پایان برسد و سراغ پرداخت بروید.

 خرید سنگ ساختمانی آنلاین