0
سنگبری معنوی
تولید کننده وصادر کننده برتر سنگ گرانیت مروارید مشهد

در این مطلب می خواهیم به صورت مفید و مختصر به بررسی دلایل برتری سرامیک های گرانیتی نسبت به سنگ های گرانیتی می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

 

سنگ های گرانیتی چه مزایایی دارند؟

سنگهای گرانیت ازدیربازمورد توجه قرارگرفته اند و قرن ها و سال ها است که سازه هایی عظیم پرقدرت و زیبا ازسنگهای گرانیت ساخته اند. استفاده ازسنگ گرانیت در دهه های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است علل الخصوص گرانیت مروارید مشهد که درانبوه سازی مورد بهره برداری قرارگرفته است.
سنگهای گرانیت مقاومت بالایی دارند تنها ایراد وارد بر گرانیتها رنگ ثابت و مشابه به هم آنهاست این موضوع بدین معناست که تنوع طرح و رنگ درآنها شاخص نیست وجود بعضی از مواد درخشنده و براق در سطح سنگ گرانیت باعث می شود این عناصر باسایش ازبین رفته وسطحی دارای تخلل ومات بدست آید.

 

سرامیک ها و کاشی های گرانیتی چه مزایایی دارند؟

سرامیک های گرانیتی جذاب و بادوام هستند ودررنگهای متنوعی تولید می شوند و به لکه و رطوبت مقاوم هستند وبرای فضاهای بازکاربرد دارند.

استفاده ازکاشی های گرانیتی هر روزه روند روبه رشدی به خود گرفته است و ازکاشی های گرانیتی می توان بدون دغدغه درمحیط های مرطوب مانند حمام استفاده کرد همچنین کاشی گرانیتی برای کف آشپزخانه دیوار حیات وغیره انتخابی زیبا و هوشمندانه است:

1- سرامیک های گرانیتی مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا دارند درحالیکه سنگهای گرانیت با افزایش حرارت و علل الخصوص حرارت مستقیم شروع به ازدست دادن عناصر خود میکنند که به اصطلاح سنگ گرانیت فلیم بدست می آید

2-استحکام و مقاومت بسیار بالا دربرابر ضربه

3-استحکام دربرابر جذب آب، جذب اکثر سرامیک های گرانیتی زیر 1 می باشد

4-یکنواختی طرح و رنگ و ثبات رنگ

5- تنوع در طرح ورنگ

6-سطح ضد باکتری

7-مقاومت بالا در برابر سایش

8- مقاومت در برابر اسیدها که سنگهای گرانیت این مقاومت راندارند و آسیب پذیرند

9-قیمت مناسب در برابر سنگ ساختمانی

10-تمیز کردن و نگهداری اسان

11-پایین بودن هزینه نصب بر خلاف سنگ ساختمانی