0
سنگبری معنوی
تولید کننده وصادر کننده برتر سنگ گرانیت مروارید مشهد
صادرات سنگ ساختمانی

ایران یکی از کشور هایی است که در زمینه معادن سنگ حرف های زیادی برای گفتن در سطح جهانی دارد، به همین دلیل تارجران و بازرگانان سنگ در جهان همیشه به این موضوع توجه داشته اند و ایران و معادن آن برای افراد فعال در زمینه ی سنگ همیشه جذاب و جالب بوده است.
معادن ایران دارای سنگ های متنوع و متفاوتی است که سنگ های عمده ایران از چهار نوع تراورتن، مرمریت، گرانیت و مرمر است که هر یک از این سنگ ها با توجه به استفاده ی آن ها به انواع مختلفی تقسیم و از آنها استفاده شوند. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با سگ ها و معادن سنگ در ایران مطلب زیر را بخوانید:

انواع سنگ ساختمانی در ایران

چرا ایران برای صادرات سنگ ساختمانی مناسب است؟

اگر مطلب بالا را خوانده باشید متوجه خواهی شد که معادن سنگ در جای جای ایران قرار دارند و این تفاوت محل معادن باعث می شود که تنوع سنگ ها در ایران بسیار بالا برود و ایران تبدیل به یکی از بهترین کشورها برای تجارت و صادرات سنگ باشد. ایران از لحاظ تولید سنگ در جهان رتبه چهارم را دارد و کارشناسان بر این باورند که با برنامه ریزی و حمایت از شرکت های صادرات سنگ ساختمانی می توان این رتبه را در جهان به اول نیز نزدیک کرد..

صادرات سنگ بیشتر به چه کشور هایی انجام می شود؟

کشورهای زیادی در جهان از سنگ های ایران برای ساختمان ها خود استفاده می کنند و صادرات سنگ به آنها صورت می گیرد که این کشور ها عبارتند از:ترکیه، ارمنستان، رومانی، روسیه، فرانسه، سنگاپور، بلژیک، تایلند، سوئیس، سوئد، مالزی، قبرس، ژاپن، کره جنوبی و...
یکی از مواردی که در زمینه صادرات سنگ ساختمانی باید به آن دقت داشت استخراج و فرآوری سنگ بر اساس استاندارد های قابل قبول جهانی است. باید در نظر داشته باشیم که هرچه بیشتر این استاندارد ها رعایت شوند جایگاه سنگ ایرانی در جهان بهتر خواهد شد.

صادرات گرانیت ایران

چه سنگ هایی به چه کشور هایی می توان صادر کرد؟

بیشترین کشور هایی که از سنگ ایرانی استفاده می کنند کشور های روسیه، امارات و چین هستند و رقابت  در بازار های این کشور ها می توان برای ایرانیان راحتتر باشد. چون اولین گام برای فروش و تجارت در این مناطق انجام شده و با خواص و کیفیت و تنوع سنگ های ایرانی آشنا هستد.
صارات سنگ ایران بیشتر حول و محور سنگ های تراورتن و گرانیت و مرمر و کریستال میچرخد. و کشور هایی که خواهان این سنگ ها هستند به  دو صورت سنگ های ایرانی را خریداری میکنند: 1- خرید سنگ به  صورت برشکاری و صیقل داده شده و آماده.  2- خرید سنگ  به صورت تکه های بزرگ و برشکاری نشده.

 

نکات مورد نیاز شرکت های صادرات سنگ سنگ ساختمانی.

شرکت های صادرات سنگ ساختمانی باید در نظر داشته باشند که استفاده از تجهیزات به روز و حرفه باعث بهتر شدن کیفیت کار آنها می شود و هرچه کیفیت سنگ های تولید آنها بالا تر باشد، قدرت رقابت با سایر رقبا در سطح جهانی را خواهند داشت. علاوه بر این، تولید سنگ و رونق دادن به این بازار سبب رونق اقتصادی و اشتغال زایی می شود.

جایگاه گرانیت مروارید مشهد در صادرات سنگ ساختمانی

استان خراسان یکی از قطب های مهم سنگ های مختلف در ایران و حتی در جهان است که آنرا پایتخت سنگ جهان نیز می شناسند. گرانیت مروارید مشهد به عنوان یکی از سنگ های پر استفاده و پرکاربرد، همچنین در عین حال ارزان قیمت کشور است که معدن آن در استان خراسان واقع شده است که استفاده در ساختمان ها و صادرات آن بسیار رواج دارد. قیمت گرانیت مروارید مشهد نسبت به سایر سنگ های گرانیت مناسب تر است، در ضمن اگر قصد آشنایی بیشتر با این سنگ را دارید می توانید مطالب زیر را مطالعه کنید.