0
سنگبری معنوی
تولید کننده وصادر کننده برتر سنگ گرانیت مروارید مشهد

بهترین سنگ گرانیت، سنگ گرانیت مروارید مشهد است که یکی از پرکاربردترین سنگ های ساختمانی با ویژگی های مختلف و منحصر به فرد است. این نوع سنگ به دلیل کیفیت بالا و در عین حال قیمت پایین می تواند گزینه خوبی برای استفاده در مکان های مختلف باشد.گرانیت مروارید مشهد هم مانند بسیاری از سنگ های ساختمانی با دارا بودن مشخصات فنی خاص، انتخاب و خریداری می شود که ما در این مقاله از فروشگاه سنگبری معنوی سعی کرده ایم، علاوه بر معرفی کلی سنگ گرانیت مروارید به کاربردها و خصوصیات آن هم اشاره کنیم، با ما همراه باشید.

معادن سنگ مروارید مشهد کجاست؟

استان خراسان رضوی یکی از معدود استان ها با معادن و ذخایر انواع سنگ در ایران به شمار می رود. گرانیت مروارید نیز از جمله محبوب ترین و مورد استفاده ترین سنگ های ساختمانی است که در معادن این استان تهیه و تولید می شود. سنگ مروارید مشهد در مقایسه با سایر سنگ های استخراج شده در معادن خراسان رضوی قیمت کم تری دارد. دلیل پایین بودن قیمت این سنگ ساختمانی هم این است که می توان از همه قسمت های سنگ استخراج شده استفاده بهینه کرد و بدین ترتیب شاهد دورریزی کم تری بود. علاوه بر این برش دهی و صیقلی کردن سنگ گرانیت مروارید نسبت به سنگ های دیگر ساده تر و آسان تر است و همین امر باعث کاهش قیمت فروش آن می شود.

هم چنین در برخی موارد نیازی وجود ندارد که شما اقدام به خریداری سنگی کنید که همه ویژگی های سنگ خوب را دارد، چرا که در اکثر مواقع وجود چند مورد خصوصیت هم می تواند نیاز شما را رفع کند. برای مثال بهتر است بدانید که گرانیت مروارید مشهد برای محیط های آزمایشگاهی مناسب نیست و در برابر مواد شیمیایی مقاومتی کم تری دارد.

 


بیش تر بخوانید: سنگ گرانیت نهبندان 


معیارهای تعیین قیمت گرانیت مروارید

برای مشخص کردن قیمت سنگ های گرانیت مروارید مشهد بایستی برخی معیارها را مورد بررسی قرار دهیم که عبارت اند از؛ درجه قله، ضخامت، عرض سنگ گرانیت ، کیفیت ساب محصول و کیفیت برش سنگ گرانیت .

پس تعیین قیمت گرانیت مروارید های مشهد بدون علت نیست.

سنگ گرانیت

 

مزایای سنگ گرانیت مروارید مشهد کدام اند؟

هر سنگ ساختمانی با توجه به داشتن مزایا و معایب خود می تواند برای کاربری های گوناگون مورد استفاده قرار گیرد که سنگ گرانیت مشهد هم از این موضوع به دور نیست. اما از جمله مهم ترین مزایای گرانیت مشهد می توان موارد زیر را نام برد که عبارت اند از؛

  • مقاومت بالا در مقابل عوامل فیزیکی و شیمیایی
  • عدم وجود شیار و ترک
  • بدون خلل و فرج و رگه های سست
  • عدم تابیدگی و پیچیدگی سنگ
  • کیفیت برش و ساب بالا
  • دانه بندی بسیار مناسب
  • و...

در رابطه با ابعاد سنگ گرانیت مشهد هم بایستی خاطر نشان کنیم که هر کارخانه سنگبری با پیروی از قواعد و قوانین خود ابعاد مختلفی را تولید و روانه بازار می کند. شما عزیزان نیز برای آشنایی با ابعاد و تلرانس سنگ مروارید مشهد می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید.


 بیش تر بخوانید: ابعاد و تلرانس سنگ گرانیت مروارید مشهد 


سنگ گرانیت مروارید مشهد

موارد کاربرد سنگ گرانیت مشهد در ساختمان سازی

به طور کلی سنگ های گرانیت نسبت به سنگ های مرمریت از مقاومت بیش تری برخوردار هستند و به همین دلیل در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. اما گرانیت مشهد هم مانند دیگر سنگ های ساختمانی علاوه بر داشتن مزایا، معایبی را هم دارد. برای مثال گرانیت ها به دلیل وزن بالایشان در زمان نصب به صورت ایستاده یک فرایند سخت را ایجاد می کنند و به همین خاطر عده ای از این کار اجتناب می کنند.

برای کف حیاط از سنگ گرانیت مشهد استفاده کنید!

اگر دلتان می خواهد زیبایی و طول عمر بالا را به صورت هم زمان در کف پوش حیاط خود به کار ببرید، بهتر است گرانیت های مروارید مشهد را در الویت قرار دهید. شما با به کارگیری سنگ کوبیک مروارید مشهد به شکلی خلاقانه سنگ فرشی زیبا را برای محیط باغ یا حیاطتان خلق خواهید کرد.

نمای خارجی ساختمان را با سنگ گرانیت مشهد طراحی کنید!

گرانیت یک نوع سنگ ساختمانی بسیار مقاوم و بادوام در برابر شرایط جوی است. به همین خاطر نیز می توان جهت طراحی و زیباسازی نمای بیرونی ساختمان از سنگ پلاک طولی شمش گرانیت مروارید مشهد استفاده کرد.

کف پارکینگ خانه تان را با مروارید مشهد سنگ فرش کنید.!

سنگ های مرمریت اعلمی و تراورتن به صورت عادی و بدون پوشش خاص برای استفاده در مکان های پر تردد و رفت و آمد مناسب نیستند، چون دچار فرسایش می شوند. علاوه بر این چون گرانیت جزو گران ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شود، استفاده از گرانیت مروارید می تواند به صرفه باشد.

از گرانیت مروارید به عنوان سنگ پله استفاده کنید!

برای راه های پله های داخل ساختمان سنگ مرمریت اعلمی و برای راه پله های بیرون ساختمان از گرانیت مروارید مشهد استفاده کنید. مروارید مشهد دوام و زیبایی را به صورت یک جا به شما هدیه می دهد.

گرانیت مروارید مشهد را برای روی کابینت به کار ببرید!

یکی از مناسب ترین سنگ ها روی کابینت گرانیت مروارید مشهد است. اما توجه داشته باشید که گرانیت مروارید به دلیل دوام کم تر در مقابل مواد شیمیایی بایستی با دقت بیش تری مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال اگر ماده ای اسیدی بر روی سنگ روی کابینت شما ریخته گردد، بایستی در اسرع وقت پاک شود.

سنگ گرانیت


 بیش تر بخوانید: تفاوت سنگ گرانیت مروارید مشهد و نهبندان 


خصوصیات فنی سنگ های گرانیت مروارید مشهد

  1. دارا بودن ویژگی های کامل سنگ های گرانیتی
  2. دانه بندی و رنگ بندی خاص
  3. داشتن ضریب جذب کم تر در مقایسه با مرمر و تراورتن
  4. دوام و طول عمر بالا
  5. عدم مقاومت در برابر مواد شیمیایی
  6. دارا بودن طرح های گرانیت برای ایجاد فضایی با معماری خاص

امیدواریم با مطالعه کامل این مقاله با خصوصیات، ویژگی ها و موارد کاربرد سنگ گرانیت مروارید مشهد به خوبی آشنا شده باشید. هم چنین برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با ما تماس بگیرید.