0
سنگبری معنوی
تولید کننده وصادر کننده برتر سنگ گرانیت مروارید مشهد

زیبایی ظاهری یکی از اصول اولیه ای است که ما در انتخاب سنگ پله و یا هر نوع متریال ساختمانی مورد توجه قرار می دهیم. اما همیشه فقط این اصل کافی نیست و بایستی به موارد مهم دیگری هم چون مقاومت نیز پرداخته شود. سنگ پله ساختمان نیز از جمله انتخاب ها و کاربری هایی است که بایستی هر دو مورد گفته شده در آن مورد بررسی قرار گیرد. به طوری که اهمیت طول عمر سنگ پله ساختمان بسیار بااهمیت است، چرا که ما در این مکان ها شاهد تردد و رفت .وآمدهای زیادی هستیم. پس امکان ساییدگی در این قسمت از بنا بسیار بالا است. بنا به همین دلایل نیز سنگ ها جزو رایج ترین و محبوب ترین عناصر انتخابی هستند که گرانیت در رده بالاتری قرار دارد.

اما این که دلایل انتخاب سنگ پله گرانیت مروارید چیست؟ و چرا این سنگ می تواند گزینه مناسبی باشد را در این مقاله از فروشگاه اینترنتی سنگبری معنوی بخوانید.

سنگ پله گرانیت

خصوصیات مهم در انتخاب سنگ پله

یک سنگ عالی پله باید در مقابل سایش، کثیفی ها ،آلودگی ها دارای دوام و طول عمر بالایی باشد. هم چنین گرانیت خوب بایستی در برابر مواد شوینده نیز از خود مقاومت کافی را نشان بدهد.گرانیت مروارید مشهد با ظاهر صیقلی و زیبای خود و هم چنین دارا بودن ویژگی های بالا می تواند در این بین انتخاب مناسبی باشد.  کف پله، زیر، لبه و دیواره های راه پله از جمله قسمت هایی هستند که بایستی با گرانیت پوشانده شوند. البته استفاده از سنگ مرمریت اعلمی هم برای فضاهای داخلی مناسب است. سنگ گرانیت مروارید مشهد به عنوان سنگ ساختمانی جزو مستحکم ترین سنگ ها محسوب می شود و به همین دلیل در فضاهای خارجی از بنا استفاده بیش تری دارد.


بیش تر بخوانید:سنگ پله اعلمی  


دلایل اصلی انتخاب سنگ پله گرانیت مروارید

در رابطه با نوع سنگ های ساختمانی در برخی مکان ها از تراورتن ، مرمریت و... نیز استفاده می شود ولی در زیر ما به شما علل برگزیدن گرانیت مروارید مشهد را شرح می دهیم.

از مشخصات مهم سنگ پله عالی بدون ترک و شیار، مقاوم در برابر مواد و عوامل فیزیکی و شیمیایی ، بدون خلل و فرج و رگه های سست ،دارای کیفیت ساب بالا، عدم پیچیدگی و تابیدگی سنگ، دانه بندی یکنواخت،ضریب جذب کم تر و... است. علاوه بر این گرانیت مروارید مشهد با استفاده از ساینده های ایتالیایی فرآوری و روانه بازار سنگ می شود که کیفیت بیش تری به محصول ارائه شده می دهد.  از نکات قابل توجه این سنگ نسبت به سایر سنگ ها پایین بودن قیمت آن در مقایسه با کیفیت و خصوصیات خارق العاده اش است.


بیش تر بخوانید:سنگ گرانیت مروارید مشهد


 سنگ پله گرانیت

چرا از سنگ تراورتن به عنوان سنگ پله استفاده نکنیم؟

بهتر است اولویت خرید شما مرمریت اعلمی یا مروارید مشهد باشد و از سنگ های تراورتن به عنوان سنگ پله ساختمانی استفاده نکنید، زیرا تراورتن ها دارای جنسی آهکی بوده و با کم ترین ضربه وارده شکسته و خرد می شوند و با تردد زیاد هم دچار سایش می گردند. اما گرانیت ها و مروارید ها با دوام و طول عمر زیاد بهترین گزینه های شما خواهند بود.  

در نتیجه توصیه ما به شما خرج دادن وسواس بیش تر در انتخاب سنگ پله است. هم چنین لبه های سنگ پله از جمله قسمت های آسیب دیده راه پله ها هستند و باید برای حل این مورد از ضخامت های مناسب سنگ پله گرانیت مرواید که معمولا 3 سانتی متر است، کمک گرفت.

برای اطلاع بیش تر از مزایای سنگ گرانیت مروارید مشهد می توانید با کارشناسان فروش سنگبری معنوی در تماس باشید و سوالات خود را مطرح کنید.