0
سنگبری معنوی
تولید کننده وصادر کننده برتر سنگ گرانیت مروارید مشهد
معایب سنگ گرانیت مروارید مشهد

یکی از نمونه سنگ های گرانیت پر طرفدار کشور ما سنگ گرانیت مروارید مشهد است که معادن آن در استان خراسان قرار دارد. دلیل محبوبیت این سنگ این است که گرانیت مروارید مشهد علاوه بر داشتن خصوصیاتی مانند زیبایی، شفافیت، مقاومت بالا در برابر فشار، ضربه، فرسایش و ساییدگی؛ نسبت به سایر نمونه های سنگ گرانیت ارزان تر است.
ولی سنگ گرانیت مروارید مشهد دارای معیبی هم هست که در این مطلب این موارد را برای شما توضیح می دهیم، پس با سنگبری معنوی همراه باشید.
در ضمن از همینجا می توانید قیمت گرانیت مروارید مشهد را ببینید.

 

معایب سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

ضریب انتقال حرارت در سنگ گرانیت مروارید مشهد بالا است.

بالا بودن ضریب انتقال حرارت باعث می شود که استفاده از این سنگ برای ساختمان هایی که سیستم گرمایش از کف دارند موثر باشد، ولی از طرفی نسبت به سایر سنگ های گرانیت حرارتی بیشتری را از خود عبور می دهد و نمی تواند به خوبی نقش عایق حرارتی را بازی کند.

 

قدرت جذب آب بالا

قدرتت جذب بالای آب باعث بروز دو مشکل در ساختمان شما می شود:

احتمال نفوظ زنگ زدگی و شوره و سایر املاح از پشت سنگ به جلوی نما وجود دارد.(منظور از زنگ زدگی زنگ زدگی اسکوپ یا همان میله های نگهدارند است که از آنها برای نگهداشتن گرانیت استفاده می شود)

وقتی از این سنگ در نمای بیرونی ساختمان استفاده می کنید احتمال اینکه رطوبت از بیرون به دیوار های کچی نفوظ کند و باعث تغییر رنگ آنها شود و جود دارد.
پس اگر از سنگ گرانیت مروارید مشهد استفاده کرده اید و در قسمت های گچی دیوار هایی که به نمای بیرونی راه دارید دچار تغییر رنگ شده باید بدانید که از آثار این گرانیت است.

 

دقیق نبودن ابعاد اندازه گیری شده برای فروش

تقریبا می توان گفت که بیشتر سنگ های گرانیت مروارید مشهد به یک اندازه دارای خطای اندازه گیری هستند، دلیل این موضوع این است که چون این سنگ نسبت به سایر سنگ های گرانیت ارزان قیمت تر است نظارت خیلی دقیقی روی برشکاری آن انجام نمی شود. البته نباید وحشت کنید که سنگ نمای ساختمان شما کمتر از حدی که محاسبه کردید باشد، بلکه این خطا فقط باعث بزرگتر شدن سنگ می شود و صد البته این موضوع خود یک ناهنجاری است.

 

احتمال بد رنگ بودن

البته نمی توان این مورد را از معایب این سنگ برای استفاده کنندگان به حساب آورد، بلکه این مشکل بیشتر گریبان گیر تولید کنندگان این سنگ است، چون باید از لقمه های براق کننده سنگ با کیفیت استفاده کنند و شما در زمان خرید سنگ حتی می توانید از روی یک عکس ساده براق بودن و صیقلی بودن سطح سنگ را ببینید.

 

لکه شدن در روز های برفی و بارانی

زمانی که از سنگ گرانیت روشن در نمای ساختمان خود استفاده می کند احتمال این که سنگ گرانیت مروارید مشهد شما رنگ زیاد است و همه ی ما می دانیم که این موضوع اصلا جالب نیست.
ولی این مشکل فقط مربوط به سنگ گرانیت مروارید مشهد نیست، بلکه این موضوع ببشتر برای تمام سنگ های گرانیت روشن اتفاق می افتد.

 

نصب سخت و نسبتا پر زحمت

از آنجایی که در سنگ گرانیت چیست؟ توضیح دادیم، سنگ گرانیت مروارید مشهد دارای ظریف نفوظ آب کمی است و همین موضوع باعث می شود که در زمان نصب آن به روش دوغابی به مشکل بر بخوریم، چرا که در این شرایط آب و سیمان نمی توانند سنگ گرانیت مروارید مشهد را نگه دارند. البته این مشکل بوسلیه ی نصب گرانیت بوسله اسکپ و همچنین نصب کردن گرانیت به روش نصب خشک حل می شود.

 

غیر قابل استفاده در بیمارستان ها

یکی از ویژگی های خاص سنگ های گرانیت این است که در صورتی که در برابر امواج پرتو ایکس یا گاما قرار بگیرند از خود امواج رادیو اکتیو تولید می کنند که این تشعشعات ایجاد شده می تواند سرطان زا باشد.

با توجه به موارد گفته شده یکی از موارد مهمی که باید در زمان خرید گرانیت مروارید مشهد باید در نظر داشته باشید این است که سنگ مورد خود را از شرکتی بخرید که تجهیزان حرفه ای داشته باشد و هم چنین به منابع خوبی از سنگ گرانیت دسترسی داشته باشد. خوشحالیم که می توانیم با افتخار سنگبری معنوی را یکی از بهترین مکان ها برای خرید سنگ گرانیت مروارید مشهد به شما معرفی کنیم.
در ضمن اگر علاقه دارید که با انواع سنگ های ساختمنی و گرانیت ها بیشتر آشنا شوید می توانید موارد زیر را بخوانید.

انواع سنگ گرانیت

محل تشکیل سنگ گرانیت

انواع سنگ ساختمانی در ایران