0
سنگبری معنوی
تولید کننده وصادر کننده برتر سنگ گرانیت مروارید مشهد
سنگ گرانیت اپن آشپزخانه

یکی از موارد مهم در دکوراسیون و زیبایی آشپرخانه ها قسمت هایی است که بر روی نمای بیرونی آنها تاثیر می گذارند و به عبارتی روی دکوراسیون بقیه خانه تاثیر گذار است، برای همین سعی می کنند سنگی که از آن استفاده می کنند علاوه بر استحکام و نفوظ ناپذیری برای دفع باکتری و میکروب، زیبا و جذاب نیز باشد. یکی از سنگ های زیبا و جذابی که همه ی سراغ داریم سنگ گرانیت است که در این مطلب در مورد استفاده از گرانیت در سنگ اپن آشپزخانه استفاده می کنیم.

بگذارید قبل از آن در مورد سنگ گرانیت کمی با هم صحبت کنیم.

 

سنگ گرانیت چیست؟

سنگ گرانیت که آنرا با اسم سنگ خارا نیز می شناسیم یکی از سنگ های آذرین یا آتشنشانی است که دارای بافت ریز تا درشت می باشد. رنگ سنگ های گرانیت بستگی به مواد تشکیل دهنده ی آن دارد و می تواند از سفید تا صورتی و تا خاکستری و حتی قرمز و سیاه دیده شود که این موضوع یکی از ویژگی های گرانیت ست که دارای انواع زیادی می باشد و از طرفی در ایران انواع و اقسام گرانیت نیز یافت می شود. این که سنگ گرانیت مورد نظر شما دارای چه طرح و رنگی باشد بستگی محل استخراج ان دارد.
گرانیت یکی از محکم ترین سنگ هاست و دارای مقاومت زیادی در برابر فرسایش، سایش و آب و هوازدگی دارد و به شکل های مختلفی برش داده می شود که به عنوان مثال می توانید برش های مربوط به سنگ گرانیت مروارید مشهد را از سنگبری معنوی مشاهده کنید.

همچنین برای آشنایی بیشتر با سنگ گرانیت پیشنهاد می دهیم که مطالب زیر را بخوانید:
محل تشکیل سنگ گرانیت

معایب سنگ گرانیت مروارید مشهد

انواع سنگ گرانیت

سنگ گرانیت اپن آشپزخانه

مزایای استفاده از سنگ گرانیت در اپن آشپزخانه

  • مقاومت بالا در برابر خوردگی
  • مقاومت بالا در برابر خش برداشتن
  • مقاومت بالا در برابر ساییدگی
  • قابلیت تحمل وزن بالا
  • مقاومت بالا در برابر هوازدگی
  • مقومت بالا در برابر حرارت بالا
  • سختی بالا
  • دارای ورقه هایی سنگی به ضخامت چند میلیمتر
  • نگهداری راحت
  • رنگ ثابت

 

استفاده از سنگ گرانتی برای اپن آشپزخانه

زمانی حرف از استفاده از سنگ گرانیت در داخل ساختمان است، منظورمان سنگ گرانیت ساب خورده و صیقلی است تا جلا و جذابیت خاصی به نمای آشپزخانه شما بدهد.
یکی از پر استفاده ترین قسمت ها هر آشچزخانه قسمت روی کابینت ها و اپن است، چرا که هر روز ظرف های زیادی روی این قسمت ها جابجا می شود و از طرفی این ظرف ها فلزی که ممکن است آسیب زیادی به روی کابینت ها و یا اپن برساند، ولی در صورتی که شما از سنگ گرانیت استفاده کنید می توانید به راحتی با استفاده از مزایایی که در بالا گفتیم ظرف های سنگین و داغ را روی گرانیت بگذارید و حتی قسمتی از آن را به عنوان تخته ی کار با چاقو در نظر بگیرید، که در این صورت باید نگران کند شدن چاقوی خود باشید، چون سنگ های گرانیت خش بر نمی دارند ولی ممکن است سختی آن ها کارد شما را خراب کند. از طرفی طرح و رنگ های طبیعی موجود در سنگ های گرانیت می توانند طرح و رنگی خاص به آشپزخانه شما بدهند.

گرانیت مروارید مشهد

سنگ گرانیت مروارید مشهد، بهترین انتخاب برای سنگ اپن

سنگ گرانیت مروارید مشهد که دارای طرح گل پنبه ای است، علاوه بر داشتن سایر خصوصیات خوب گرانیت، نسبت به سایر نمونه های موجود دارای قیمت مناسب تری است که با مشاهده ی منوی قیمت گرانیت مروارید مشهد می توانید خودتان این موضوع را بررسی کنید.

از طرفی سنگبری معنوی با داشتن ابزار پرداخت و برش و صیقلی کردن به روز این امکان را به شما می دهد که یک سنگ یک دست و شفاف و صیقلی داشته باشید که هیچ گونه راه نفوظی ندارد و به این ترتیب از نظر بهداشتی نیز انتخاب مناسبی انجام داده اید. از طرفی سنگ گرانیت مروارید مشهد به راحتی تمیز می شود.