0
سنگبری معنوی
تولید کننده وصادر کننده برتر سنگ گرانیت مروارید مشهد
معدن سنگ گرانیت مروارید مشهد

گرانیت مروارید مشهد یکی از سنگ های بسیار پرطرفدار و پر استفاده در کشور است که معادن این سنگ ها در استان خراسان رضوی واقع شده است، ولی از آنجایی که تعداد معدن های گرانیت مروارید مشهد زیاد است نمی توان گفت معدن سنگ گرانیت مروارید مشهد یک منطقه خاص است. ولی از آنجایی که در اتحادیه سنگبری های مشهد و شهر سنگ مشهد گفتیم بیشتر سنگبری های معتبر استان خراسان در منطقه صنعتی سنگبری ها در تپه اسلام آباد واقع در جاده مشهد فریمان قرار دارد.

شکل ظاهری سنگ گرانیت مروارید مشهد

 گرانیت مروارید مشهد در دسته بندی سنگ های گل پنبه ای قرار می گیرد که علاوه بر خصوصیات ظاهری گل پنبه ای تم خاکستری و دانه بندی ریز سفید و مشکی صدفی دارد. قدرت جذب آب سنگ گرانیت مروارید مشهد بالا است واین یکی از دلایلی است که باعث شده است این سنگ جزء ارزانترین سنگ های گرانیت در ایران می باشد و کاربرد آن در دیواره های داخلی، سنگفرش پارکینگ و سنگ کوبیک آن برای مفروش کردن فضای بیرونی مناسب است. سنگ گرانیت مشهد اگر در نمای بیرونی استفاده شود در زمان بارندگی آب را جذب می کند و کمی طول می کشد تا به رنگ اولیه خود بازگردد. سنگ گرانیت مروارید مشهد مانند دیگر سنگ های گرانیت خاصیت آذرینی دارد و هم چنین باید در جریان باشید که سنگ مروارید مشهد نسبت سایر نمونه های سنگ های گرانیت دارای مقاوت کمتری است و در برابر مواد شیمیایی نیز به اندازه سایر نمونه های گرانیت خوب عمل نمی کند، ولی با این وجود استحکام و ماندگاری این سنگ از نمونه های دیگر مانند تراورتن یا مرمریت کمتر است. در مقابل برخورد با مواد شیمیایی ضعیف تر عمل می کند. البته هنوز مقاومت آن از سنگ هایی نظیر سنگ مرمریت یا تراورتن بیشتر است. برای آشنایی بیشتر با سنگ گرانیت مروارید مشهد می توانید که مطالب زیر را در مورد آن مطالعه کنید:

مشخصات فنی سنگ گرانیت مروارید مشهد چیست؟

معایب سنگ گرانیت مروارید مشهد

ابعاد گرانیت مروارید مشهد

عملیات استخراج از معدن و برش ساده = پایین بودن قیمت گرانیت مروارید مشهد

گرانیت مروارید مشهد در بین بقیه سنگ های گرانیت مناسب ترین قیمت را دارد و برای پروژه هایی که تولید انبوه را در نظر دارند بسیار مقرون به صرفه است. چرا که همانطور که در قسمت بالا گفتیم این سنگ دارای مقاومت پایین تری نسبت به سایر نمونه های گرانیت است و همین موضوع باعث شده است که استخراج این سنگ نسبت به سایر نمونه های سنگ گرانیت راحت تر باشد. در معادن سنگ گرانیت مروارید مشهد، مرحله دوم جابجایی بلوک های سنگ به کارخانه های سنگبری است که نزدیک بودن کارخانه ها به معادن در استان خراسان باعث شده است که این کار بسیار راحت و کم هزینه انجام شود. از طرفی گرانیت مروارید مشهد در زمان برشکاری ساده تر و راحتتر از بقیه نمونه های گرانیت برش می خورد و این یکی دیگر از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در قیمت گرانیت مروارید مشهد است.
برای آشنایی بیشتر با انواع سنگ های ساختمانی که معادن آنها در ایران قرار دارد می توانید مطالب زیر را مطالعه کنید.

انواع سنگ گرانیت
انواع سنگ ساختمانی در ایران

 

انواع سنگ گرانیت مروارید مشهد

سنگ های گرانیت مروارید مشهدد با توجه به معادن و تجهیزاتی که برای برشکاری آنها استفاده می شود دارای درجه بندی هایی هستند که سنگ درجه 1 و 2 و 3 هستند و این رتبه بندی برای این سنگ به خاطر استحکام و طرح های متفاوتی بوده است.
انواع دیگر سنگ گرانیت مروارید مشهد با توجه به برشکاری که روی آنها انجام می شود مشخص می شود که به صورت زیر برش کاری می شوند.

انواع برش کاری گرانیت مروارید مشهد:

  • سنگ کوبیک
  • سنگ پله و زیر پله
  • سنگ های طولی یا حکمی برای نمای داخلی و خارجی
  • سنگ فرش های 30*30 و 40*40 برای کف
  • جدول های سنگی

 شما می توانید محصولات ما را در فروشگاه مشاهده کنید و قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد را ببینید.