0
سنگبری معنوی
تولید کننده وصادر کننده برتر سنگ گرانیت مروارید مشهد
 استفاده از سنگ گرانیت مروارید مشهد

همانطور که می دانید سنگ های گرانیت به داشتن سطح سخت، مقاوم و دوام بالا، طرح های متنوع و صد البته قیمت بالا معروف هستند، از طرفی همین قیمت بالا باعث می شود که بیشتر افرادی که قصد خرید سنگ ساختمانی دارند از خریدن سنگ گرانیت منصرف شوند. از طرفی سنگ گرانیت دارای وزن بالایی است که این موضوع باعث می شود نصب آنها به صورت ایستاده یک کار سخت و طاقت فرسا باشد.

ولی بیایید فرض کنیم که یک نوع سنگ گرانیت وجود دارد که علاوه بر داشتن خصوصیات خوب و مناسب سنگ های گرانیت، قیمت پایین تر و وزن کمتری دارد.
اسم این سنگ گرانیت مروارید مشهد می باشد که این روز ها آمار استفاده بسیار بالایی در ساختمان ها دارد. ولی شاید این سوال برای شما بوجود بیاید که چرا این سنگ از سایر نمونه های گرانیت ارزان قیمت تر است؟

سنگ گرانیت مروارید مشهد برای کف حیاط

چرا سنگ گرانیت مروارید مشهد از سایر نمونه های گرانیت ارزان تر است؟

سنگ گرانیت دارای خصوصیات و ویژگی های بسیار زیادی است که این ویژگی ها، طرح ها و خصوصیات نوع سنگ را برای ما معلوم می کنند. از طرفی داشتن همه خصوصیات خوب در همه قسمت های یک ساختمان ممکن است برای شما فایده ای نداشته باشد و سنگ هایی با ویژگی های کمتر و ارزانتر هم کار شما را پیش ببرند. به عنوان سنگ مقاوم در برابر مواد شیمیایی بیشتر به درد آزمایشگاه ها می خورد تا این که بخواهید از آنها در کف پذیرایی یا راه پله خود استفاده کنید.
دلیل پایین بودن قیمت گرانیت مروارید مشهد این که این سنگ ستخراج و برش کاری راحتتری دارد و سطح این سنگ ها برای استفاده در محیط های آزمایشی مناسب نیست، چرا که مقاومت آنها در برابر مواد شیمیایی از سایر نمونه های گرانیت کمتر است.

 

در چه قسمت هایی از ساختمان از گرانیت مروارید مشهد استفاده می شود؟

 

استفاده از سنگ گرانیت مروارید مشهد برای نمای بیرونی ساختمان

یکی از رایج ترین استفاده ها از گرانیت مروارید مشهد، به کارگیری آن برای زیبا سازی نمای بیرونی ساختمان است که برای این کار از سنگ پلاک طولی شمش گرانیت مروارید مشهد استفاده می شود. استفاده از این سنگ ها به صورت ایستاده ساده تر از سایر نمونه های گرانیت است که در مطلب " نکات مهم در خصوص نصب سنگ گرانیت ایستاده" در مورد آنها توضیح داده ایم.
مطلب سنگ طولی چیست؟ می تواند اطلاعات مفیدی در خصوص سنگ های طولی به شما بدهد.

 

استفاده از گرانیت مروارید مشهد برای روی کابینت

یکی از دیگر موارد استفاده از گرانیت مروارید مشهد برای روی کابینت ها در آشپزخانه است که شما می توانید به راحتی از این سنگ ها استفاده کنید و از مزایای سنگ گرانیت با قیمت پایین تر بهره ببرید. یک نکته باید در استفاده از این سنگ ها برای روی کابینت در نظر بگیرید این است که در صورتی که چیزی بر روی کابینت ریخت (به خصوص مواد غذایی که خاصیت اسیدی دارند) باید سریعا آنرا پاک کنید.
همچنین شما می توانید برای اطلاع بیشتر در خصوص خرید سنگ برای روی کابینت مطلب راهنمای انتخاب سنگ روی کابینت را مطالعه کنید.

 

استفاده از سنگ گرانیت مروارید مشهد برای راه پله

از آنجایی که راه پله ها دارای رفت و آمد زیادی هستند و سنگ مورد استفاده در آنها در معرض فرسایش بالا قرار دارد شما باید از سنگی استفاده کنید که مقاومت بالایی داشته باشد. از طرفی سنگ های گرانیت دارای قیمت بالایی هستند که استفاده از آنها در راه پله ها که نیاز به مقدار زیادی سنگ دارد، هزینه بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد داشت و این اصلا به صرفه نیستو در چنین شرایطی سنگ گرانیت مروارید مشهد برای شما بهترین گزینه است، چرا که سایر نمونه های سنگ مانند مرمریت و تراورتن در معرض فرسایش زیادی هستند و بعد از مدت کوتاهی جلوه خود را از دست می دهند.

گرانیت مروارید مشهد در پله

استفاده از سنگ گرانیت مروارید مشهد به صورت کوبیک برای کف حیاط

شما می توانید از سنگ های مروارید مشهد به عنوان کف پوش به صورت خلاقانه استفاده کنید. استفاده از سنگ کوبیک مروارید مشهد یک گزینه بسیار جالب و به صرفه برای سنگفرش حیاط، یا راهرو های باغ شما خواهد بود!

 

استفاده از گرانیت مروارید مشهد برای کف پارکینگ

یکی از موارد استفاده از سنگ گرانیت مروارید مشهد استفاده از این سنگ ها برای پارکینگ است، چرا که استفاده از سایر سنگ ها مانند تراورتن و مرمریت باعث می شود که رفت و آمد افراد و خودرو ها آنها را در معرض فرسایش قرار دهد. از طرفی بیشتر سنگ های گرانیت به جز مروارید مشهد، دارای قیمت بالایی هستند. پس استفاده از سنگ گرانیت مروارید مشهد باعث می شود که همزمان بتوانید زیبایی و دوام را در کنار هم داشته باشید. در ضمن مطلب راهنمای خرید سنگ برای کف پارکینگ می تواند شما را در زمینه خرید سنگ برای پارکینگ راهنمایی کند.