0
سنگبری معنوی
تولید کننده وصادر کننده برتر سنگ گرانیت مروارید مشهد
راهنمای انتخاب سنگ روی کابینت

مطمئنا سنگ طبیعی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده روی کابینت است، ولی یکی از مراحلی که ممکن در مسیر خرید و استفاده از سنگ برای شما سخت باشد و شما را سر در گم کند، انتخاب نوع سنگی است که قصد دارید برای روی کابینت های خود استفاده کنید.
بهترین راه حل برای این موضوع این است که شناخت کافی در مورد انواع مختلف سنگ داشته باشید و سپس با توجه به قیمت، ظاهر و کارایی از این سنگ ها استفاده کنید. از طرفی تنوع سنگ های ساختمانی در کشور ما بسیار بالاست و همین دایره انتخاب بالا می تواند شما کمی سردرگم کند، به همین دلیل در این مقاله ما قصد داریم که با دادن آگاهی های لازم در مورد انواع سنگ ها، انتخاب سنگ را برای شما ساده تر کنیم.
ولی قبل از این که به سراغ بحث اصلی برویم شما می توانید از مطالب زیر برای آشنایی با دنیای سنگ های ساختمانی ایران اطلاعات بسیار جالبی به دست بیاورید و انواع سنگ ها را به طور دقیق تر ببینید.

انواع سنگ گرانیت
سنگ گرانیت چیست؟
تفاوت بین سنگ مرمر و مرمریت
انواع سنگ ساختمانی در ایران

سنگ روی کابینت آشپزخانه

معرفی انواع سنگ ها مناسب برای روی کابینت (سنگ پیشخوان کابینت)

 

استفاده از سنگ گرانیت

زمانی که حرف از سنگ گرانیت به میان می آید، ذهن همه ما به سمت یک فضای لوکس و جذاب می رود، همچنین این سنگ هیچگاه زیبایی خود را از دست نمی دهد. همچنین سنگ گرانیت دارای نقش و نگار های بسیار متنوع و زیبایی است که شما می توانی در مطالبی که در قسمت بالا معرفی کردیم انواع این سنگ ها را مشاهده کنید.
نکته دیگری که در مورد استفاده از سنگ گرانیت برای روی کابینت است، بهداشتی بودن و پایین تر بودن درصد جذب رطوبت آن است، همچنین شما لازم نیست نگران خش افتادن روی این سنگ ها باشید.
در پایان می توان گفت سنگ گرانیت بهترین انتخاب برای سنگ روی کابینت است، ولی باید بدانید که قیمت این سنگ ها نسبت به سایر سنگ ها بالا ترمی باشد که البته کیفیت و دوام بالای این سنگ ها باعث می شود که ارزش خرید را داشته باشد.

سنگ گرانیت سفید روی کابینت

استفاده از سنگ مرمر

سنگ مرمر دارای ظاهری زیبا و دلنشین است، اما باید بدانید که این سنگ بسیار در برابر خراش و ضربه ضعیف است.این سنگ با وجود معایبی که دارد (مواردی مثل مقاومت پایین در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و اسیدی) طرفداران بسیار زیادی دارد و دلیل این موضوع این است که رنگ سفید این سنگ می تواند زیبایی خاصی به آشپزخانه شما بدهد. اما به یاد داشته باشید که نگهداری این سنگ از سایر سنگ ها سخت تر است و اگر حوصله مراقبت ندارید می توانید از نمونه هایی با رنگ های مشابه از نوع کوارتز یا گرانیت استفاده کنید.

سنگ مرمر روی کابینت

استفاده ازسنگ چینی

سنگ چینی که یکی از نمونه های سنگ مرمرین است می تواند تنوع رنگی بیشتری از مرمر به شما بدهد و همچنین از استحکام بالاتری نسبت به آن ها برخوردار است و قیمت مناسبی نیز دارند، ولی باز هم این سنگ ها از نظر کیفیتی بیشتر بین گرانیت و مرمر قرار دارند، ولی تنوع آنچنانی ندارند.

سنگ گرانیت تیره روی کابینت

استفاده از سنگ گرانیت برای روی کابینت چه مزایایی دارد؟


سنگ های گرانیتی ابعاد متنوعی دارند.

این موضوع باعث می شود که شما بتوانید سنگ هایی با طول 2 متر نیم را به راحتی پیدا کنید، از طرفی عرض این سنگ ها به گونه ای است که شما می توانید زوایای پهن را روی کابینت ها به خوبی پوشش دهید.

 

گرانیت مقرون به صرفه تر است.

شاید این جمله را شنیده باشید که: "هنوز اینقدر پولدار نشده ام که لباس ارزان قیمت بخرم" همین موضوع در مورد انتخاب و خرید سنگ برای روی کابینت ها صدق می کند. شما با استفاده از سنگ گرانیت می توانید دوام، زیبایی، کیفیت و پایداری ظاهری را همراه با هم داشته باشید، همه این موارد باعث می شود که به قول معروف سنگ گرانیت ارزشش را داشته باشد.

 

داشتن زیبایی طبیعی

این خصوصیت باعث می شود که علاوه بر لوکس بودن و جذابیت بالا، از منحصر به فرد بودن و حس خوب موجود در سنگ ها طبیعی استفاده کنیم.

گرانیت مروارید مشهد روی کابینت آشپرخانه

استفاده از سنگ گرانیت مروارید مشهد برای روی کابینت

گرانیت مروارید مشهد یکی از سنگ هایی است که به شما این امکان را می دهد که عمده خواص مهم سنگ گرانیت را داشته باشید و بتوانید این سنگ را در ایران با قیمت پایین تری نسبت به سایر نمونه های گرانیت خریداری کنید. شاید از خود بپرسید که دلیل این ارزان بودن قیمت گرانیت مروارید مشهد چیست؟
دلیل این کمتر بودن قیمت این است که مقاومت این سنگ در برابر اسید های قوی آزمایشگاهی مقاومت پایینی دارد و همچنین فرآیند استخراج و آماده سازی ساده تر این سنگ ها باعث می شود که شما بتوانید یک سنگ گرانیت با قیمت مناسب و خصوصیات خوب و زیبا داشته باشید. شما می توانید مطالب زیر را در مورد گرانیت مروارید مشهد مطالعه کنید.

مشخصات فنی سنگ گرانیت مروارید مشهد چیست؟
معایب سنگ گرانیت مروارید مشهد
معدن سنگ گرانیت مروارید مشهد